Valakut, the Molten Pinnacle
 |
|
 |
Valakut, the Molten Pinnacle
siner - 05-05-2010 19:42
Valakut, the Molten Pinnacle
gracz ma na stole 1x Valakut, the Molten Pinnacle 3x Mountain, 1x Forest i 1x Khalni Heart Expedition (z dwoma counterami), zagrywa Mountaina poswieca expedycje i wystawia 2x Mountain... teraz moje pytanie czy Valakut, the Molten Pinnacle odpala tylko z jednej gory czy z dwóch. pytam poniewaz ostatnio w sklepie grajac mialem podobna sytuacje i sędzia rozsadzil ze powinien strzelac tylko z jednego mountaina, poszukalem i znalazlem taki watek gdzie jest napisane ze 2 mountainy sie odpalaja oto linki:
http://gatherer.wizards.com/Handlers...0400&type=card
http://gatherer.wizards.com/Handlers...6320&type=card
Prezes - 06-05-2010 12:30
1 załącznik(i)
Problem był już rozwiązany w zasadowni, wystarczy poszukać
http://forum.gamelord.pl/attachment....1&d=1273134467
Link do wątku:
http://forum.gamelord.pl/showthread.php?t=1117
Andrzej - 18-05-2010 17:53
Odpowiedzi nadesłało 4 użytkowników:
Blindman Prezes Ryfterek Kaef
Wszyscy w zasadzie dobrze, chociaż niektórzy zbyt zwięźle :)
Szkoda mi odpowiedzi Ryfterka, która była bardzo wyczerpująca jeśli chodzi o przykładową sytuację i opis tego co się tam dzieje wraz z ilustracjami. Chociaż konkluzja była właściwa, to jednak CAŁE uzasadnienie błędne od samego początku, dlatego poproszę Ryfterka o osobisty kontakt, w celu wyprostowania tego i owego w jego rozumowaniu :)
Pamiętajcie nie ma czegoś takiego jak PROSTE pytania w MtG. Jeśli ktoś o coś pyta, znaczy się, że coś jest na rzeczy.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za odpowiedzi i zapraszam do dalszej aktywności i w tym dziale.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plzambezia2013.opx.pl
|
|
|
|