Obrażenia do Planeswalkera



Arus Magic - 29-05-2010 21:57
Obrażenia do Planeswalkera
  Witam!
Mam małe pytanko:
Czy obrażenia zadane z czaru działają na Palneswalkera, a jeśli tak to jako na gracza czy krature?
Z góry dzięki :)




Shymen - 02-06-2010 01:19
Witam

Obrażenia zadane przez spell np. Shock, Lightning Bolt czy Blightning mogą być zadane Planeswalkerowi.
rzucasz spell w przeciwnika i (pod warunkiem że ma ona/on w grze jakiegoś planeswalkera) decydujesz o przekierowaniu obrażeń.

Decyzję o tym czy przekierowujesz obrażenia w Planeswalkera podejmujesz w chwili ich zadawania, a nie w chwili rzucania czaru lub aktywowania umiejętności, które je zadają.. No i trzeba pamiętać, że przekierowywać możesz tylko te obrażenia, które kontrolujesz i które mają być zadane przeciwnikowi.

Więcej o Planeswalkerach znajdziesz w polskiej instrukcji do Magic 2010

Jeśli karta mówi tylko o zadawaniu obrażeń w stwory to nie można przekierować.

Pozdrawiam

Edit: Dodałem swoje uściślenia.



Andrzej - 25-06-2010 14:36

Odpowiedzi nadesłało 3 użytkowników:

Kuba
Sirlukaszp
Shymen


Wszyscy w zasadzie dobrze... Jednak Kuba za krótko, a Sirlukaszp częściowo nie na temat :)

Pamiętajcie nie ma czegoś takiego jak PROSTE pytania w MtG. Jeśli ktoś o coś pyta, znaczy się, że coś jest na rzeczy.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za odpowiedzi i zapraszam do dalszej aktywności i w tym dziale.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zambezia2013.opx.pl